piątek, 7 lutego 2014

Spotkania...

W środę spotkałyśmy się w dwój-dzielnej grupie :iglica i wiklina papierowa. Niestety zapomniałam aparatu fotograficznego i  dlatego nie ma żadnych zdjęć z tego spotkania.

Pani Ania jest super nauczycielką, albo ma zdolne uczennice, bo oczka siatki wychodzą równiutko.Podziwiam, ja nie mam cierpliwości.
To co mi bliższe to wiklina papierowa, której uczyła Grażynka.

Niespodziewanie odwiedziła nas grupa młodzieży, którą w błąd wprowadziła nazwa naszego Targu Kreatywności.Myślały, że organizujemy kiermasz.
Kolejne spotkanie 11.02.14 u mnie ( szyjemy, zdobimy, wypychamy) poduszeczki nasenne.
 A iglica i wiklina w następny wtorek 18.02  o 17,00 w Remizie w Krynkach.Miejsce ponieważ jest nam gościnnie udostępniane, będziemy zawsze potwierdzały .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz